Hírek
2023. Január 31. 13:29, kedd | Helyi
Elvira megszólal
Lényegesen gyorsul az utasok kiszolgálása a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatán: teljesen magyar fejlesztésű robotasszisztenssel újul meg az Elvira menetrendi szolgáltatás.
2021. Március 30. 14:59, kedd | Helyi
Kezdődik az akadálymentes új utascentrum építése a Keleti pályaudvaron
Indul a látványos kivitelezés, kezdődik az utascentrum építése az évente közel 11 millió embert fogadó, 137 éves Keleti pályaudvaron.
2020. December 14. 16:00, hétfő | Belföld
Még egyszerűbb lesz a digitális ügyfél-azonosítás a pénzintézeteknek
Jelentősen leegyszerűsíti az elektronikus ügyfél-azonosítást a pénzügyi intézmények számára egy 2022 januárjától életbe lépő törvénymódosítás, amellyel a bankok a fogyasztók főbb azonosító adatait gyorsan,
2020. Május 25. 13:44, hétfő | Helyi
Újabb enyhítések jönnek a kormányhivatali ügyintézésben is
A járvány elleni sikeres védekezésnek köszönhetően újabb enyhítések jönnek a kormányhivatali ügyintézésben.
2020. Április 06. 10:37, hétfő | Helyi
Újabb felajánlások az SAP-tól:
kulcsrakész kríziskezelő felmérések a kormányzati és egészségügyi intézményeknek, vállalatoknak és egyetemeknek
2019. November 06. 15:23, szerda | Helyi
Felújította a szegedi vasútállomás ügyfélcentrumát a MÁV-START
A szegedi vasútállomáson modern, színvonalas ügyfélcentrum fogadja az utasokat, akik itt utazással kapcsolatos ügyet tudnak elintézni, nemsokára pedig sorszámhúzó automata segíti majd a gördülékenyebb kiszolgálásukat.
2019. Szeptember 18. 14:03, szerda | Belföld
Az adategyeztetés október 31-i határidejére hívja fel a figyelmet az MNB
Október 31-ig kell adataikat egyeztetniük azoknak a banki, biztosítói, nyugdíjpénztári ügyfeleknek, akiket erről szolgáltatójuk értesített;
2019. Március 12. 11:04, kedd | Belföld
Át kell világítaniuk az ügyfeleiket a bankoknak
A pénzmosás elleni törvény előírása szerint a pénzintézeteknek június 26-áig át kell világítaniuk az ügyfeleiket – mondta a Magyar Nemzeti Bank (MNB) felügyeleti szóvivője az M1-en kedden.
2018. Június 04. 09:22, hétfő | Belföld
Nagyobb biztonságban érezhetik magukat az utazási irodák ügyfelei júliustól
Július 1-től nagyobb biztonságban érezhetik magukat az utazási irodák ügyfelei, két pillérre bomlik az utazásszervezők kötelező vagyoni biztosítéka,
2018. Január 27. 18:03, szombat | Helyi
Több mint félmillió hívást kezelt tavaly a MÁVDIREKT
Ötös osztályzatot kapott egy elégedettségi felmérésen az idén négyéves ügyfélszolgálat.
2017. December 04. 15:30, hétfő | Helyi
5 tipp, hogy még jobban menjen az üzlet - hatékonyságnövelő tanácsok az Inviteltől
Mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk, de házon belül folyamatosan probléma van az internet-ellátással?
2017. November 13. 15:32, hétfő | Helyi
Növekedésre hangolva alakul át az Invitech Solutions
Vezető szerepre tör a társaság a hazai infokommunikációs piacon
2017. Április 20. 10:42, csütörtök | Helyi
Stabil internet a megbízható üzleti működés alapja
A kisvállalatok vezetőinek informatikai előképzettsége és nyitottsága jelentősen meghatározhatja a cég jövőjét – derült ki az Invitel és a BellResearch 2016-os közös őszi felméréséből.