Városlista
2024. november 22, péntek - Cecília

Hírek

2017. December 04. 15:30, hétfő | Helyi
Forrás: Gombkötő Zoltán PR menedzser Invitel Zrt.

5 tipp, hogy még jobban menjen az üzlet - hatékonyságnövelő tanácsok az Inviteltől

5 tipp, hogy még jobban menjen az üzlet - hatékonyságnövelő tanácsok az Inviteltől

Mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk, de házon belül folyamatosan probléma van az internet-ellátással?

Szeretnénk még produktívabbá tenni a cégünk működését, de nincs idő az infrastruktúra felügyelésére? Számtalan kérdés merülhet fel egy kisvállalkozás irányítása során, melyekre sok esetben nem fordítunk kellő figyelmet – pedig ezzel jelentősen eredményesebbé tehetjük cégünk működését is. Az Invitel kisvállalati szakértője most elárulja, hogyan tudjuk egyszerű megoldásokkal növelni cégünk hatékonyságát.

1. Bízzunk a szakemberekben!
Könnyen beláthatjuk, hogy kevesebb idő jut ügyfeleinkre, ha az internet szolgáltatással kapcsolatos feladatokat is nekünk kell ellátni. Ne gondoljuk, hogy egy kisvállalatnak nincs szüksége profi infrastruktúrára, hiszen az elengedhetetlen a folyamatos és biztonságos üzletmenethez. Amennyiben egy megbízható szolgáltató felügyeli a távközlési rendszerünket, egyszerűbbé és költséghatékonyabbá válik az üzemeltetés, ráadásul az adataink is biztonságban lesznek.

2. Válasszunk személyre szabott szolgáltatást!
Ahány vállalkozás, annyi igény – ezért érdemes olyan távközlési szolgáltatást választanunk, amely a lehető legjobban illeszkedik cégünk profiljához. Egy tanácsadó cégnél és egy vendéglátóhelyen például teljesen más csomagra van szükség: míg az előbbinél fontos, hogy a munkatársak céges irodai telefont használhassanak, az utóbbinál nagyban növeli az üzlet sikerét, ha van televízió. Az Invitel kisvállalati ajánlataiban magunknak állíthatjuk össze a csomagjainkat, így a szolgáltatásokat az üzleti igényeinkhez igazíthatjuk.

3. Kérjünk segítséget!
Amennyiben nem vagyunk IT-szakértők, sajnos előfordulhatnak olyan hibák vagy biztonsági problémák, amelyeket saját magunk nem tudunk megoldani. Ez amellett, hogy megnehezíti a cég mindennapos működését, akár a hírnevét is ronthatja. Ezért érdemes olyan szolgáltatót választanunk, amelyre nyugodtan rábízhatjuk a technológiai és kiberbiztonsági kérdéseket, így megelőzhetjük az esetleges problémákat. A gyorsított hibaelhárításnak és a 0-24 órás technikai segítségnyújtásnak köszönhetően felmerülő informatikai nehézségek esetén az Invitel szakképzett és tapasztalt munkatársaira mindig számíthatunk, így nyugodtan koncentrálhatunk vállalkozásunkra, illetve az üzletre.

4. Nyújtsunk extrát az ügyfeleknek is!
Egy cégünkre szabott csomag vásárlásával nem csak a működéshez szükséges infrastruktúrát teremthetjük meg, de az ügyfelek bizalmát is könnyebben elnyerhetjük. A vásárlók, illetve vendégeink szívesebben tartózkodnak üzletünkben, ha ingyenes Wi-Fi-n keresztül használhatják az internetet vagy tévézéssel üthetik el a várakozás idejét.

5. Válasszuk a kedvezményes ajánlatot!
Ha kiválasztottuk a számunkra fontos szolgáltatásokat, érdemes keresni olyan kombinált kisvállalkozói csomagot, amely minden igényünket magában foglalja, így pénzt is spórolhatunk. Az Invitelnél például a Profi csomag vezetékes szolgáltatásai (internet, telefon, tévé) közül minél többfajtát rendelnek meg egyidejűleg, annál nagyobb kedvezményben részesülhetnek a vállalkozások. Két termék együttes megvásárlása esetén 20% kedvezményt adnak a szolgáltatás árából, három termék esetén pedig 30%-ot.

Az Invitelről

Az Invitel Távközlési Zrt. az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati ügyfeleinek nyújt professzionális szolgáltatásokat. A társaság több mint 20 év tapasztalatával a magyar telekommunikációs piac egyik meghatározó szolgáltatójaként, széles körű portfolióval áll ügyfelei rendelkezésére. Korszerű, interaktív, digitális és HD televízió-, valamint gyors internet- és megbízható telefonszolgáltatásáról ismert a lakosság körében, emellett kisvállalatokra szabott internet-, telefon-, publikus TV szolgáltatásokat és más kiegészítő telekommunikációs csomagajánlatokat is kínál. Az Invitel számos ügyfélszolgálati ponttal várja előfizetőit országszerte, székhelye Budaörsön található.

A közép- és nagyvállalati, intézményi, valamint nagykereskedelmi ügyfelek részére a társaságcsoport másik pillére, az Invitech Solutions nyújt magas színvonalú telekommunikációs és informatikai szolgáltatásokat.

Ezek érdekelhetnek még

2024. November 21. 07:50, csütörtök | Helyi

Dömötör Csaba: Várhelyi Olivér megkapta az EP-szakbizottsági jóváhagyását az uniós biztosi megbízatásához

Várhelyi Olivér magyar uniós biztosjelölt megkapta az Európai Parlament szakbizottsági jóváhagyását arra, hogy a következő Európai Bizottság tagja lehessen

2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi

K&H: indul a „pénztanárok” versenye

a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok

2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi

NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa

2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Helyi

PM: az IMF is támogatja a magyar EU-elnökség célkitűzéseit

A Nemzetközi Valutaalap (International Monetary Fund, IMF) szerint a magyar gazdaság növekedése az uniós rangsor élmezőnyében lehet jövőre