Hírek
2018. Január 27. 18:03, szombat |
Helyi
Forrás: MÁV Magyar Államvasutak Zrt. KOMMUNIKÁCIÓS IGAZGATÓSÁG
Több mint félmillió hívást kezelt tavaly a MÁVDIREKT
Ötös osztályzatot kapott egy elégedettségi felmérésen az idén négyéves ügyfélszolgálat.
Év elején ünnepelte negyedik születésnapját a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálat, amelyet 2014. január 3-án szerveztek vissza a MÁV-START-ba a szolgáltatással addig megbízott vállalkozástól.
Ez a lépés tette lehetővé a MÁVDIREKT szolgáltatási színvonalának javítását, a vasúti személyszállítási közszolgáltatás minőségi fejlődésével egy ütemben. Az ügyfélszolgálathoz beérkezett átlagosan napi 1500 érdeklődés, észrevétel is jelzi a MÁVDIREKT töretlen népszerűségét. Egy tavalyi elégedettségi felmérésen 4,95 pontot, azaz ötös osztályzatot adott a 800 megkérdezett utas, az ügyfélszolgálat munkáját értékelve.
A MÁVDIREKT szolnoki székhelyű call centerében összesen harmincnégy vasutas ad azonnali tájékoztatást az átlagosan napi 1460 telefonhívásra és 60 e-mailre – jellemzően menetrenddel és díjszabással kapcsolatos kérdésekben. 2017-ben 3 százalékkal több, mintegy 530 ezer hívás érkezett a telefonos ügyfélszolgálathoz, és a megválaszolási arány elérte a 98 százalékot, vagyis 100 hívásból mindössze kettő nem jutott el az ügyintézőkhöz. Háromszázezren belföldi, 100 ezren nemzetközi utazási információt kértek 2017-ben. Az érdeklődés a késő tavaszi, nyári időszakban a legintenzívebb, akkor akár közel 60 ezer hívást is fogad havonta a szolgáltató.
Az átlagos ügyintézési idő belföldi információ kérésekor 2,22 perc, míg nemzetközinél 3,38 perc volt. Az átlagos várakozási idő csupán 20,1 másodperc, amely a telefonos ügyfélszolgálatok között kiemelkedően jó arány.
A MÁVDIREKT folyamatosan törekszik a szolgáltatás színvonalának emelésére, az ügyfélszolgálatosoktól pedig alapvető elvárás a kedves, gyors és teljes körű tájékoztatás. A call centerben dolgozók munkáját és összességében a MÁVDIREKT-et is kedvezően ítélik meg a szolgáltatást igénybe vevő utasok.
Egy 2017 novemberében végzett telefonos ügyfél-elégedettségi felmérés alapján megközelítőleg 800 utas – 1-től 5-ig terjedő skálán – 4,95 pontra értékelte az ügyfélszolgálat munkáját, amely csaknem teljes körű elégedettséget mutat a szolgáltatással kapcsolatban.
A MÁV-START ügyfélszolgálata kezeli a 06 80 630-053-as, díjmentesen hívható telefonszámot is, amelyen a mozgáskorlátozottak, illetve hozzátartozóik előre bejelenthetik igényüket és megrendelhetik az akadálymentesített szolgáltatásokat. A zöldszámra összesen 4000 hívás érkezett tavaly, ez csaknem 6 százalékkal több, mint 2016-ban.
Az elveszített és megtalált értékek száma is jelentősen nőtt 2017-ben: 2016-hoz képest 27 százalékkal több, 948 tárgy került vissza gazdájához a MÁVDIREKT közvetítésével; az érintett utasoktól számtalan köszönet érkezett a vasúttársasághoz. Ilyen dicsérettel illette a vasutasokat és az ügyfélszolgálatosokat az az utas is, aki az Ung InterCity-vel utazott Debrecenbe, és leszállást követően vette észre, hogy a – nagy értékben, ajándékként vásárolt – kávékapszulákat tartalmazó csomagját a vonaton felejtette. Az utas felhívta az ügyfélszolgálatot, elmondta a történteket, az ügyintéző pedig azonnal felvette a kapcsolatot a vonaton szolgálatot teljesítő jegyvizsgálóval, aki a megadott helyen megtalálta a csomagot. A jegyvizsgáló felajánlotta, hogy egy későbbi időpontban személyesen visszaviszi a táskát Debrecenbe – ez meg is történt, így az utasnak nem kellett saját költségén Záhonyba mennie a kávékapszulákért.
A MÁV-START telefonos ügyfélszolgálata, a MÁVDIREKT könnyen kezelhető telefonos menürendszerében – a megfelelő szolgáltatás kiválasztása után – képzett szakemberek nyújtanak gyors és szakszerű segítséget az érdeklődőknek. A +36 (1) 3 49 49 49-es, Telekom-hálózatból a +36 (30) 499 4999-es, Telenor-hálózatból a +36 (20) 499 4999-es, Vodafone-hálózatból pedig a +36 (70) 499 4999-es számon hívható ügyfélszolgálat éjjel-nappal rendelkezésre áll – igény esetén angol nyelven is –, legyen szó belföldi és nemzetközi információkról, jegyvásárlási lehetőségekről vagy mozgássérültek utazásának megszervezéséről. A kérdések azhttp://informacio@mav-start.hu e-mail-címre is eljuttathatók a MÁVDIREKT munkatársainak.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Augusztus 28. 07:51, csütörtök | Helyi
Bajnokok Ligája - Elindultak a budapesti döntő előkészületei
A Puskás Arénában lezajlott a labdarúgó Bajnokok Ligája budapesti döntőjének előkészületeit beindító első munkaértekezlet.
2025. Augusztus 17. 00:00, vasárnap | Helyi
Vida Beni ismét gokartban!
Augusztus közepén rendezték az RMC Hungary Gokart Országos Bajnokság IV. fordulóját, ezúttal Kecskeméten.
2025. Október 29. 07:34, szerda | Sport
Magyar-ír - Minden jegy elkelt
Elfogytak a rendelkezésre álló jegyek a magyar labdarúgó-válogatott utolsó világbajnoki selejtezőmérkőzésére, melyet az ír csapattal játszik november 16-án, a Puskás Arénában.
2025. Október 29. 07:33, szerda | Belföld
Ukrajnaellenes szövetséget hozna létre Szlovákia, Csehország és Magyarország
Magyarország meg akarja erősíteni politikai szövetségeit Brüsszelben, és azon dolgozik, hogy Csehországgal és Szlovákiával összefogva szövetséget hozzon létre az Európai Unióban, hogy megállítsa Brüsszel ukránpolitikáját
