Hírek
2017. Április 20. 10:42, csütörtök | Helyi
Stabil internet a megbízható üzleti működés alapja
A kisvállalatok vezetőinek informatikai előképzettsége és nyitottsága jelentősen meghatározhatja a cég jövőjét – derült ki az Invitel és a BellResearch 2016-os közös őszi felméréséből.
A kutatásban résztvevő kisvállalati cégvezetők többsége fejleszthetőnek értékelte telekommunikációval és informatikával kapcsolatos tudását, miközben többségük egyetértett azzal az állítással, hogy a korszerű távközlési megoldások alkalmazása hozzájárul a vállalkozás gazdaságos és sikeres működéséhez is.
Tavaly ősszel elkészítette közös kutatását az Invitel és a BellResearch, hogy feltérképezzék az Invitel szolgáltatási területén található kisvállalatok napi működését, és a digitális fejlődésükkel kapcsolatos törekvéseket, lehetőségeket. A kutatásból többek között az is kiderült, hogy bár egyre fontosabb a nagysebességű internet a kisvállalkozók számára, a szolgáltatások választásakor leginkább a stabilitással párosuló költségracionalizálási igény érvényesül.
Első helyen a megbízható internet és a stabil céges háttér áll
Az Invitel és a BellReseach kutatása szerint a vizsgált hazai kisvállalatok 82%-a használ „vezetékes” internetet a napi üzletvitel, ügymenet támogatására. Ennek kapcsán kiemelt fontosságúnak tartják a megbízható szolgáltató kiválasztását, amely biztos alapokra épülő céges hátteret nyújt számukra és lehetővé teszi, hogy az internetszolgáltatással kapcsolatos problémák megoldása helyett az üzlet működtetésével foglalkozhassanak.
A költséghatékonyabb működés is cél
Az Invitel és a BellResearch felmérése alapján pozitív változás figyelhető meg a kisvállalatok technológiára való nyitottságában, ugyanakkor 60 százalékuknál – hiába tervezik – sok esetben már nem jut elegendő erőforrás fejlesztésre, sem szakmai, sem pénzügyi értelemben. A kisvállalkozások közül éppen ezért minden második célul tűzi ki a költséghatékonyabb működést – elsősorban a technikai és rezsiköltségek racionalizálása segítségével. Bármilyen jövőbeni modernizáció, vagy új szolgáltatás igénybevétele többnyire csak akkor vállalható részükről, ha az közvetlenül hozzájárul üzleti céljaik eléréséhez.
„A kisvállalatok informatikai nyitottsága meghatározhatja a cég jövőjét, ezért elengedhetetlen számukra a korszerű távközlési megoldások alkalmazása. Azt látjuk, hogy a stabil céges internet ma már alap, e köré épül szinte minden más szolgáltatás. Mivel a vállalkozások alapvetően különböznek egymástól, ez igaz az elvárásaikra is: más szolgáltatásra van szüksége például egy olyan vállalkozónak, aki otthonosan mozog a közösségi hálózatokon és másra annak, aki először készül megjelenni az interneten” – összegezte Iski István, az Invitel lakossági és kisvállalati marketingigazgatója. „Az Invitelnél évente több felmérést készítünk, hogy szolgáltatásainkat mindig az aktuális igényekre hangoljuk, ezzel támogatjuk ügyfeleinket versenyképességük megőrzésében” – tette hozzá.
A korábbi évekhez hasonlóan az Invitel most is főként kutatási eredményeire és ügyfelei igényeire építve fejlesztette tovább kisvállalati Profi portfólióját, amelynek kialakításakor a szolgáltatáskínálat bővítése mellett az is fontos szempont volt, hogy hasznos kiegészítőkkel támogassák a vállalkozások munkáját.
Gyorsított hibaelhárítás, extra informatikai támogatás
A megfelelő, stabil infokommunikációs szolgáltatás mellett, olykor-olykor megakaszthatja a munkát egy-egy hirtelen felmerülő technikai probléma. Az Invitel éppen ezért ún. gyorsított hibaelhárítási szolgáltatást is nyújt csomagjaihoz, amelynek megrendelésével, probléma esetén elsőbbségi hibakezeléssel helyreállítják a szolgáltatás működését. A távközlési cég emellett informatikai támogatás szolgáltatást is kínál, melynek igénybe vételével a kisvállalati ügyfelek telefonos vagy távsegítséget kaphatnak például az e-mailezés beállításához, a router-modem Wi-Fi beállításokhoz, operációs rendszerekkel összefüggő feladatokhoz, sőt még FTP tárhely használatához szükséges telepítésekhez is.
Az Invitelről
Az Invitel Távközlési Zrt. az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati ügyfeleinek nyújt professzionális szolgáltatásokat. A társaság több mint 20 év tapasztalatával a magyar telekommunikációs piac egyik meghatározó szolgáltatójaként, széles körű portfolióval áll ügyfelei rendelkezésére. Korszerű, interaktív, digitális és HD televízió-, valamint gyors internet- és megbízható telefonszolgáltatásáról ismert a lakosság körében, emellett kisvállalatokra szabott internet-, telefon-, publikus TV szolgáltatásokat és más kiegészítő telekommunikációs csomagajánlatokat is kínál. Az Invitel számos ügyfélszolgálati ponttal várja előfizetőit országszerte, székhelye Budaörsön található.
A közép- és nagyvállalati, intézményi, valamint nagykereskedelmi ügyfelek részére a társaságcsoport másik pillére, az Invitech Solutions nyújt magas színvonalú telekommunikációs és informatikai szolgáltatásokat.
További információ: http://www.invitel.hu
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi
K&H: indul a „pénztanárok” versenye
a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok
2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi
NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa
2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Helyi
PM: az IMF is támogatja a magyar EU-elnökség célkitűzéseit
A Nemzetközi Valutaalap (International Monetary Fund, IMF) szerint a magyar gazdaság növekedése az uniós rangsor élmezőnyében lehet jövőre
2024. November 22. 09:59, péntek | PR
Többen látják az egyetlen járható útnak a lakásbérlést a fiatalok számára
még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni