Városlista
2024. november 22, péntek - Cecília

Hírek

2018. Július 30. 11:01, hétfő | Helyi

Mik a leggyakoribb hibák, ha keresőoptimalizálást használunk?

Mik a leggyakoribb hibák, ha keresőoptimalizálást használunk?

Napjaink online kereskedelmi forgalma folyamatosan növekszik.

Így cégünk szemszögéből nézve nem árt, ha tisztában vagyunk mik azok az alaplépések, amiket, ha megteszünk, eredményesebb üzletpolitikát folytathatunk az interneten.

Az egyszerű cégvezetők nem feltétlenül értenek hozzá, hogy a keresőoptimalizálást szakszerűen alkalmazzák. Ehhez tud segítséget nyújtani egy keresőoptimalizálással foglalkozó marketing ügynökség.

Mit jelent a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás, vagyis Search Engine Optimization (azaz SEO), a weblapunk keresőmotorokban (mint amilyen a Google) való megjelenésének javítását jelenti. Ezt a javítást kivitelezhetjük normál, vagy fizetett formában is. A lényeg, hogy mikor beírjuk a keresőszót, akkor a találati listában a legjobb helyezést érjük el. Ezzel növelhetjük az esélyét, hogy sok látogatóra tegyünk szert. Minél több a látogató, annál feljebb kúszunk a találati listák rangján.

Milyen hibákat követhetünk el, mikor a keresőoptimalizálást használjuk?

1. Határozzuk meg pontosan a kulcsszavak, egyedi kifejezéseket, amire rákeresvén jó találati helyezést érünk el! Ezek lehetnek hosszabb kifejezések is. Miután megtaláltuk a megfelelő kulcsszavakat, foglaljuk bele a termékleírásba is, termékbejegyzésbe. Szintén jelenítsük meg a kulcsszót/szavakat az URL-ekben, ezáltal is tájékoztatjuk a keresőket, az oldal tartalmáról.

2. Túl sokszor használjuk a kulcsszót, ezzel telezsúfoljuk teljesen feleslegesen az oldalunkat, ráadásul a várt keresési eredmény is elmarad. Rontjuk a felhasználói élményt, így sokan meg se nézik tüzetesebben a weboldalunkat.

3. Másolják a szöveges tartalmakat, vagyis sok a duplikált tartalom, ami azért nem kedvező, mert olyan keresőmotorok, mint pl.: a Google, arra törekednek, hogy kiszűrjék azokat az oldalakat, amik tartalma ugyanarról szól, és egy domain-en találhatóak. Vigyázzunk, mert, ha van egy termékünk, aminek a bemutatását a gyártói oldalról lestük le, a Google azt is duplikált tartalomként fogja értelmezni.

4. Lassú a weboldal, vagyis lassul a betöltési sebesség. Ez a csillogó-villogó, figyelem-felkető hirdetések és különböző Flash-ek használata miatt lehetséges. Design szempontból valóban célratörő, de vegyük figyelembe, hogy nagyon sokan elhagyják a weboldalunkat, mielőtt betöltődne.

5. Nincs mobilbarát weboldalunk, akkor tegyünk róla, hogy legyen! Használjuk a modern technikát, fejlesszünk, tartsuk karban rendszeresen weboldalainkat.

6. Nincs termék észrevétel, ezáltal nincs a vásárlókkal napra kész kapcsolatunk. Az átlagos vásárlók 61%-a figyelembe veszi mások véleményét, ennek hiányában nem feltétlenül a találati listában rangsorolnak rossz helyre, hanem az eladási oldalon nem fogunk túlteljesíteni.

7. Nincs belső link, ezáltal nem tudnak a vásárlók oldalon belül másik termékre, információra navigálódni, csökken az oldalelhagyási esély.

Listánk nem foglal minden hibát magába, lehet még bőven kiegészíteni. Ha szeretné cégét fejleszteni, keresőoptimalizálás terén, hogy fontos tényezővé tegye az online piacon, keressen fel egy keresőoptimalizálással foglalkozó ügynökséget.

Ezek érdekelhetnek még

2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi

K&H: indul a „pénztanárok” versenye

a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok

2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi

NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa

2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Helyi

PM: az IMF is támogatja a magyar EU-elnökség célkitűzéseit

A Nemzetközi Valutaalap (International Monetary Fund, IMF) szerint a magyar gazdaság növekedése az uniós rangsor élmezőnyében lehet jövőre

2024. November 22. 09:59, péntek | PR

Többen látják az egyetlen járható útnak a lakásbérlést a fiatalok számára

még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni