Városlista
2024. november 22, péntek - Cecília

Hírek

2018. Május 28. 16:02, hétfő | Helyi
Forrás: Turbók Zsombor Arrabonamédia

Facebook hirdetések fajtái

Facebook hirdetések fajtái

Számos hirdetéstípusból választhatunk Facebookon. Az emberek figyelmét hatékonyabban ragadja meg a hang és mozgókép együttes használata, mint egy sima kép.

A figyelmet megtartani azonban már korántsem olyan egyszerű, mint gondolnánk.

A Facebook saját felméréséből kiderült, hogy az emberek mobilon legfeljebb 15 másodperces videó hirdetéseket néznek a leggyakrabban. A vásárlásra ösztönzés – a figyelemfelhíváson kívül – a kapcsolatteremtés is lehet egy-egy videóhirdetés célja. A legtöbb fájltípus támogatott, a lehető legmagasabb felbontású forrásvideót érdemes letölteni fekete sávok nélkül. A hatásos Facebook hirdetés elengedhetetlen részei a minőségi vizuális elemek. További kattintásra ösztönöz, márkád ismertségét fokozza, ugyanakkor egy új termék bemutatására is használható.
Használjunk PNG vagy JPG formátumot, az ajánlott hozzátartozó szöveg 125 karakterszám körül legyen. 360 fokos fényképeket is feltölthetünk, amelyek interaktív felületként jelennek meg. Az emberek számára a kollekció megkönnyíti, hogy termékeket és szolgáltatásokat vásároljanak és böngésszenek, rögtön a mobilfelületről. Nevéből adódóan a kollekció egy videót vagy képet takar, amit több termékkép követ. Amikor valaki egy kollekciós hirdetésre kattint rá, egy vászonhoz jut el, amely egy olyan teljes képernyős felületet takar, amely az aktivitást, az érdeklődést és a vásárlási szándékot hivatott ösztönözni. A cselekvésre ösztönzés a fő célja a kollekciónak, életstílus és rács elrendezés közül van lehetőség választani.

A vászon is egyfajta hirdetésformátumot jelent, amely egy teljes képernyős, mobilra optimalizált felületre juttatja a látogatót. A célközönség teljes figyelmét ragadja meg, mivel azonnal betöltődik. A Facebook felajánlj sablonokat, de egyéni vásznat is létrehozhatunk. Lehetőség van a vásznon belül képek, videók, galériák felvitelére. Előnyei közé tartozik, hogy az emberek nem csak a hirdetést látják, hanem is navigálhatnak, elmerülhetnek benne.

Amennyiben több terméket (akár tíz képet és videót) tervezünk bemutatni egy hirdetésen belül, a galéria lehet ideális választás, de egy szolgáltatást, termék részleteit is kiemelhetjük. Maximum tíz, minimum kettő kártyát tudunk létrehozni a galériában, a képfájl típusának PNG-t, vagy JPG-t javasol a Facebook. Ennek a formátumnak az interaktivitás egy nagy előnye, egymást követő képekkel egy narratívát is bemutathatsz a márkáról.

Ha mindez bonyolultnak hangzik, de szükségünk lenne Facebook marketingre, a legegyszerűbb megoldás egy marketing ügynökség megbízása a kampánykezelési feladatokkal. A White Elephant Media például teljes körű Facebook marketingszolgáltatásokat nyújt a célcsoport kutatástól kezdődően a kampányok megtervezésén, felvitelén, kivitelezésén át egészen a riportálásig.

Ezek érdekelhetnek még

2024. November 04. 14:07, hétfő | Helyi

K&H: indul a „pénztanárok” versenye

a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok

2024. Szeptember 25. 07:52, szerda | Helyi

NAV: szeptember 30-ig igényelhető vissza a külföldi áfa

2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Helyi

PM: az IMF is támogatja a magyar EU-elnökség célkitűzéseit

A Nemzetközi Valutaalap (International Monetary Fund, IMF) szerint a magyar gazdaság növekedése az uniós rangsor élmezőnyében lehet jövőre

2024. November 22. 09:59, péntek | PR

Többen látják az egyetlen járható útnak a lakásbérlést a fiatalok számára

még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni