Városlista
2024. április 26, péntek - Ervin

Hírek

2020. November 13. 11:55, péntek | Helyi
Forrás: Bonnár-Csonka Zsuzsanna vállalati kommunikációs vezető Magyar Suzuki Zrt.

Kiemelt figyelem a gyermekvédelemnek

Kiemelt figyelem a gyermekvédelemnek

Az UNICEF „Ismerd fel és tegyél ellene” kampányának főtámogatója a Magyar Suzuki Zrt.

A koronavírusjárvány miatti bezártság, félelem, egzisztenciális bizonytalanság még veszélyesebbé tette a világot, elsősorban a gyermekek számára. Becslések szerint ugyanis a kiskorúak hozzávetőlegesen 30 százalékkal több veszélynek és visszaélésnek vannak kitéve a mindennapokban a pandémia terjedése óta, mint korábban. Az UNICEF Magyarország „Ismerd fel és tegyél ellene” címmel gyermekbántalmazás elleni kampányt indított, hogy felhívja a figyelmet: a gyermekek védelme a társadalom közös felelőssége. A program főtámogatója a Magyar Suzuki Zrt.

A magyarok 38 százaléka szerint egy pofontól nem lesz baja a gyermeknek. Ugyanennyien értenek egyet azzal a kijelentéssel, hogy a gyermekeknek elsősorban kötelességei vannak, nem jogai. A többség (66%) szerint a szülőnek joga van belenézni a gyermeke telefonjába, személyes üzeneteibe. Az eredmények azt mutatják, hogy a szeretetmegvonást (74%), valamint a gyermek ingnorálását, a „beszédmegvonást” (63%) érzik a magyarok a leginkább bántalmazó gyakorlatnak. A szóbeli szidalmazást ugyanakkor csak 30%, a telefon elkobzását 14%, a szobafogságot pedig mindössze 20% tekinti annak.1

„Az előbbiekben felsorolt eredmények ismeretében bőven van még tennivaló a bántalmazással kapcsolatos attitűdök terén. A társadalmi gondolkodás formálása, a gyermekeinkkel kapcsolatos tudatosabb viselkedés segítése miatt hívtuk életre az Ismerd fel és tegyél ellene kampányt” – mondta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója. „Az edukációs projekt keretein belül az érdeklődők ingyenes online mini kurzusban ismerkedhetnek meg a gyermekbántalmazás fogalmával és fajtáival, emellett közérthető gyermekvédelmi útmutatót kapnak hasznos tudnivalókkal az UNICEF Magyarország weboldalán” – osztotta meg a kampány részleteit az ügyvezető igazgató.

„Vezető hazai járműgyártóként a biztonságot nemcsak munkánk során, a közlekedésben vagy az általunk gyártott termékek esetében érezzük fontosnak. Szeretnénk felhívni a figyelmet a felelős magatartásra valamint gyermekeink biztonságának fontosságára az online és offline térben egyaránt. Mindennapi életünkben is odafigyeléssel, törődéssel szükséges eljárnunk. Éppen ezért kiemelt célcsoportként kell gondolnunk a gyermekekre, akiknek még nem fejlődött ki a veszélyérzete, nem tudják megítélni egyes lépések súlyos, rájuk nézve veszélyes következményeit, vagy egyszerűen a kiszolgáltatottságukból adódóan szenvedhetnek el bántalmazást. A Magyar Suzuki ezért döntött úgy, hogy támogatja az UNICEF Magyarország gyermekbántalmazás elleni kampányát.” – fejtette ki a támogatás hátterét Bonnár-Csonka Zsuzsanna, a Magyar Suzuki Zrt. vállalati kommunikációs és CSR csoportjának vezetője.

Céginformáció

A Magyar Suzuki Zrt.-t 1991-ben alapították, és azóta is a japán anyavállalat egyetlen európai gyártóegysége. A cég partnereinek, beszállítóinak, valamint a 78 tagú országos márkakereskedői hálózatának köszönhetően hozzávetőlegesen 10.000 munkavállaló megélhetéséhez járul hozzá.

Az esztergomi gyár 1992 októberében kezdte meg a termelést. Itt készülnek – immár hibrid változatban is – a Vitara és az SX4 S-CROSS modellek. A vállalat olyan távoli országokba is szállít, mint Mexikó, Új-Zéland vagy Japán. A hazai és nemzetközi piacra készülő gépjárművek gyártásán kívül a társaság importált Suzuki gépkocsik, motorkerékpárok és hajómotorok értékesítésével is foglalkozik.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 26. 16:18, péntek | Sport

Kovács Ádám vezeti a Histo Cup-ban az éves bajnokságot!

Beszélgetés a Formula autók világába nemrég csöppent Kovács Ádámmal.

2024. Április 26. 15:19, péntek | Sport

Valencia után Gender Tamás Junior ismét pályára hajt az Európa-bajnokság második fordulójában, amelynek ezúttal a franciaországi Val

A spanyol szezonnyitó nehézségei után nagy reményekkel vág neki a folytatásnak a fiatal feltörekvő tehetség,

2024. Április 26. 13:53, péntek | Életmód

A munkabér az elsődleges munkahelyválasztási szempont Magyarországon

A munkahelyválasztásnál a magyar munkavállalók számára 2024-ben is a vonzó munkabér és juttatási csomag az elsődleges, ezt követi a munkahelyi légkör és a munkaadó pénzügyi stabilitása, ahol nem kell tartani a leépítéstől

2024. Április 26. 13:52, péntek | Belföld

Folytatja a terjeszkedést az OTP

Az OTP Bank tavaly minden korábbi eredményét felülmúlta, a megkezdett építkezést és terjeszkedést a következő években is folytatja - mondta pénteken Budapesten, a társaság éves közgyűlésén az OTP Bank elnök-vezérigazgatója.